Rättvik och Agility

Fredag, början på helgen, en fantastisk helg. Årets första agilitytävling. Är det inte en lyckostund i vardagen så säg? Klockan är halv 2 och jag sitter i bilen på väg ner. För vi ska bo i stuga vi, med Carro, Lukas, Issa, Jenny, Lina, och Ida. Om jag ska gissa antal hundar så hmm minst 10 st. Men gissar nog på 11. Blir en äkta hundkoja;-) Marcus, som blir ensam kille i stugan, har med dator, kanske ett klokt val. Något säger mig att de blir några ord växlade;-) Jag har varit duktig och gått på crosstrainer i veckan, även lite magövningar, så träningverken i magen är ett faktum... Så till mina muskler säger jag ''kooom heeeem, vi börjar om iiigen'';-) ja ni förstår. Men till sommaren ska jag springa som bara den på banan. Försten i mål?! Nej nog med svammel. Vi ses

Kommentarer
Postat av: Sandra Bodlund

Lycka till i helgen! :)

2010-03-12 @ 18:35:46
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0