Kort tävlingsrapport

Nu sitter jag i bilen igen. Trött och nöjd. Känner sanden mellan tårna, precis som de ska vara efter ridhusagility:-) Cherry har gjort flera bra lopp, en till agilitysmpinne tog hon hem. Men ingen hopp, ett nollat hopplopp gjorde vi men de var 34 nollor och vi var 25a så, men Cherry var så duktig så ändå. Dessutom har hon hunnit med en rejäl tjuv start... Morr, tog om henne. Så gör man inte. Sen sen tycker minnsan jag att jag sprungit på i helgen. Inte stått still och så:-) men carro gjorde en ny upptäckt idag som jag måste jobba på. Jag vevar runt med armarna när jag ska skicka fram;-) lite otydligt kanske. Ska försöka tänka på den;-) Repp gjorde bra hopplopp, lite ringrostig både hund och förare;-) lite fel här och där men bra fart. Idag så nollade dom och fick sin första pinne i agilityklass 1;-) grattis till dom:-) Ami sprang idag, gick inte i platta tunneln men i övrigt gick hon bra. Tog slalom, däck och gunga bra:-) Vi behöver vår och träning nu. Längtar! Men om 2 veckor ska vi tävla igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0