Fredag. Måndagen på helgen?!

Caroline säger:
dags för dig att skriva blogg igen:)

Kan väl inte mer än hålla med. Klart jag ska skriva blogg....
Marcus och jag har soffkväll, och de ligger 6 hundar utspritt över golvet. Mamma och Mikael är i Åre och bor på lyxrum och äter sääääker god mat!

MEEN Vi äter faktiskt sprödbakad torsk som findus gjort! Gott var de:P haha. Efterrätt var jordgubbar, kiwi och banan med vit choklad i ugnen, så lite GRÄDDE till de;)
Hundarna dom har ätit hårda spröda bruna kulor med rå älgfärs över. MMM så gott de var sa de!;) hehe...

Nog om de, även om jag tror att ni vill veta vad vi äter;)
I helgen var vi ju och tävlade Agility. Men de har jag ju skrivit lite om..
Kort, Cherry nollade två lopp och Beppe brum brum ett som vart en pinne. Tack sa han;)

Sen i  tisdags var jag och min älskade Caliber i stan och promenderade i fint väder!:D Tränade lite lydnad på gångvägen där folk gikc förbi nu och då. han nbehöver ju lite mer störning nu!;) så vi måste ju börja någon stans;) Han bryr sig inte om folk som går förbi. skönt de.. Enstaka hundar kan han pipa på när han ser dem... Men men de var väl skit desamma;) Vi måste kanske börja g¨koppel promenader så vi möter nå hundar. Min hund kan ju knappt gå i koppel så de var ju erhm bra....
Men han kan så mcyket annat bra så de gör inget...eller?
Iaf så börjar momenten falla på plats! Visserligen har han aldrig prövat platsliggningen än men de ska han få göra nästa helg med Carros voffs. Kanske innan om matten är duktig!
Sen är de apporten och ett lite säkrare stå vi behöver. hoppa hinder tror jag han kan!

Så var de med de! Sen har jag varit duktig två dagar denna vecka med träning på Crosstrainern. Må de hålla i sig nu.... Idag fick jag mig en spring tur ute med... Glömde lägga i parkeringskortet i bilen och fick springa tillbaka innan vi började... men de var jobbigt att springa ändå... Hoppas jag och Vovvarna kan springa ihop i sommar..
Vore ju bra, Caliber tycker de!

Aja jag svammlar ju bra.... Hej hopp;)


Kommentarer
Postat av: Carro & co

Duktig du är som lyder mig ;)

2010-03-19 @ 21:46:38
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0