För en helg!

Hemma efter en trevlig och ROLIG helg i Nordmaling. Ska väl skriva att de var AGILITYTÄVLING med;)

Vi börjar med att säga
GRATTIS till Caroline och Hyper som vann hopp 3 a och tog sista Certet och är nu mera en SVAMP;)
BRA JOBBAT!!!

Cherry och jag har faktiskt lyckats ganska bra i helgen men något SM blir de inte individuellt då jag klantade mig i ena klassen.. Kollade inte vart hindret var utan kollade i backen och på hunden... Så de vart en disk... Men ack så bra ändå!
Två nollor och två disk vart de i helgen. en i hopp och en i agility. en 6 och en 3 placering slutade vi på..
Hon går den hunden, OM jag gör som jag ska! Duktig hund!
Hon satt i starterna! Hon får pluss! Men jag får minus, viftar med mina armar som en liten väderkvarn! hehe... Men jag sprang!

Ami den lilla sötingen har börjat springa, ibland till och med ifrån mig! så jag blir ju alldeles paff;) lite fel här och var och sen avslutade vi med ett nollat lopp! De blir nog bra ändå! lilla musen..

Reppe och husse började med strul på gungan och tog om... Sen var de lite hit opch dit. I andra satt dom en nolla. Snäll domare;) Så de vart en andra pinne i agilityklass 1. Tjoohooo, nu är de bara en kvar!
I hopp på söndagen så brann de i husses huvud, TOK vart de;) Båda klasserna.. tappa hund och så;) hehe...
men Repp jobba på iaf!:D

Caliber då, han har varit med och suttit på läktaren lite. mött hundar och grejat på. han skötte sig fint tycker jag.. lite väl uppspelt stundvis kanske;) hehehe... Sista klass ett large stod vi nere vid starten och kollade på hundarna. han låg lugnt och kollade fast folk värmde upp och sånt;) Sen efter när alla var klara så fick vi gå in på plan;) Tunnlar och slalom fick lillen göra! Han brydde sig faktiskt inte om att de plockade in hinder och gick kors och tvärs över planen! Blir kul att komma igång med träningen på riktigt sedan!

Många har gjort BRA lopp i helgen från MÅNGA klubbar;)
Så jag nämner inga för jag minns inte alla! BRA helg för många;) nybörjare som erfarna!

filmer kommer sedan.


/Stina


Kommentarer
Postat av: Carro & co

Ni var jätteduktiga i helgen!

tack för grattis :D

2010-03-30 @ 17:52:23
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro
Postat av: Sandra

Ni är grymma, grattis igen! :)

2010-03-30 @ 17:57:34
URL: http://www.sandraj.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0