Svammel

Idag har vi varit till stan och visat upp vår lilla nya lilla söting, Devil, för min far.
Sen har vi varit på lillänge med, en pilatesmatta till mig (vilket betyder att jag MÅSTE träna!!), avmaskningstabletter till kissarna.. Igår fann Marcus en sån där äcklig spagettipöl.. ja ni fattar.. URK säger vi då.. Sen vart de nån ny leksak till Devan med, pip och kampvänlig. lycka!;)

Devil blir tuffare för varje dag nu, sköönt! I pappas lägenhet sprang han runt som en liten söting och kollade läget;) Sen springer han även med våra andra hundar nu med, Caliber blir dock lite våldsam när han slår med tassarna och leker på sitt sett;) Men han är ju min lilla bebis än han med;) haha..

Marcus skulle börja träna på Friskis och Svettis igen.. Så jag lura på om jag borde börja igen jag med.. Men de blir nog på Metropolen ändå.. Så jag har alla balansgrejer så mina fotleder får lite träning.. hopplöst.. T O M förra helgen så vek sig ena foten när jag "bara" gick på ett skoterspår.. men de var lössnö så... Vart ju inte så illa men de är ju onödigt ändå... Men men!;)

Jag som ska bli "smal" och mer vältränad inför tävlingarna... GI/ LCHF mat har vi börjat med och vips så vart man piggare och liiiiiiite mindre.. MEN jag springer nog inte fortare för de... Så jag måste ha kondis! crosstraniner osv! Morr;) Borde finna nått ställe där alla säger "jaaa braa träna" OSV OSV OSV:P ELLR NU TRÄNAR DU FÖR I ....
De kanske jag behöver;) Eller kanske nån som kommer hit och sparkar på mig... Hmm.. Svårt...
Önskar Marcus får tag i skidor så ska vi åka längd!:D De är ju kul ändå;)

Imorgon blir de ladugårdstjänst tror jag allt...De behövs städas och slaktas... inte så kul men nödvändigt måste.
Mer mat i frysen och mindre kräkreflexer som startar när man går dit;)
Sen säger Marcus att Reppe vill springa slalom imorgon så så måste de bli!


Kommentarer
Postat av: sofie

jag vill ha bild på Devil!!!

2010-02-06 @ 22:33:15
Postat av: Carro

Bild bild bild :D på Devil och Flicka!

Ja vi ska ju springa superfort har vi sagt ju Stina!

2010-02-07 @ 09:17:46
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0