Stina-blogginlägg.

Vad kan någon stoppa i kontakten till elementet där ute?! -28 här hemma i morse.. 6 km från oss i Långan på väg till skolan, var de -38, de är inte klokt alltså.. Vet inte om jag varit med om sån kyla förr... Nog om de...

Idag vart de inte mycket... skola, föreläsningar... Hämta mammas hundar och sen hem och äta "lunch" kl hann ticka till 15.... Gissa om de kurra i magen;)
Valprally och tv tittande, de har varit min eftermiddag.. Lagat än mer mat, anka, hur lyxigt lät inte de då?;) Gott var de iaf.

Sen har jag faktiskt gjort nått jag itne gjort på länge... 6 km på Crosstrainern, tog 18min och 40 sekunder... Måste hålla ingång nu med.. Kondition gick tydligen inte att köpa på affären (dåligt om ni frågar mig)... Sen gjorde jag sit-ups och rygglyft. Imorgon ska jag klaga;) haha... Men jag är stolt över mig själv... 6 veckor med GI/LCHF mat och sen om man kommer igång och träna. De skulle jag må bra av!:)

Hundarna har haft en TRIST dag, ingen träning och kyla ute.... Så dom har soff-dag... Imorgon kanske vi kan träna nått!:)

Nu ska jag hålla tummarna för Svenskarna på OS... Min mage säger att de bli fler bommar...

Natti


Kommentarer
Postat av: Carro & co

Lukas vill klappa kanin i helgen :)

2010-02-26 @ 11:37:57
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0