Kallt... igen:-(

Kyla.. Vad är detta, VEM har bett om -18 igen! NÄ fy, då tänker jag gå i ide!

Idag var vi iaf in till stan, jag har fått mig en frächare frisyr och sen skaffa jag lite bra att ha saker till husvagnen. Snart är de ju Agility igen och då ska vi mysa i husvagn. Den fick lite tallrikar, skålar och annat smått och gott. Tror jag ska skaffa en städmopp av nå slag med kom jag just på..

Sen så var de Coop och djursjukhuset, Mamma och Lilith var in på "Dropp-inen" och fixade 12 veckors sprutan. Lillan märkte inget hon för hon åt ju en kula!;) Tänk vad tiden går fort, och hon väger ju heeeeela 2100gram.... LIlla lilla fisan! Så söt så söt! Och fortfarande PANG på allt! Hehe..

I övrigt lat dag på soffan... Jag fryser ju så... har gjort chokladpraliner som jag ska avnjuta, inte riktigt GI riktiga men de SKITER jag i just nu..;) Jag är duktig ändå så de så!! Tycker jag iaf:P Måste bara komma igång att träna med, men de blir efter att halsen slutat muppa sig... Förkyldning kallas de vist (nått skit nån kommit på att man ska få ibland..)

Hundarna tycker dock att jag är TRIST! Förstår dem! men dom går faktist på 3 ben ute så de finns ju en anledning till att man inte är ute.... 

Vet ni vad jag är sugen på! Att åka Längd. Jag är förmodligen sämst på de men ack så kul de kan vara ändå!:P
Marcus måste finna sig nått att åka på sen ska han lära mig att åka bättre... JAG VILL!:P Hihi
Tänkte nog inte satsa på att bli som Kalla men tänk att bara kunna åka ett varv utan att dö, vore kul!!!

Dagens trista är att en kanin var tvungen att tas bort, hon låg nog redan inför döden, alldeles borta så vi förkortade lidandet... Visade sig vara en hmm infektion eller liknande i benet, SVULLET... Uff äckligt var de... Och jag fattar inte hur hon fått de.  Jag som skulle ha en liten efter henne.. Attans attans attans.

Nu ska jag hämta mina praliner som jag gjort SJÄLV! och sen njuta av kvällen.
Kram hej!

Kommentarer
Postat av: sofie

krya på dig!

praliner förtjänar du :)

kram på stina

2010-02-20 @ 01:23:33
URL: http://www.dogpower.nu
Postat av: Carro & co

mmm praliner :D räknar med glass när vi kommer upp!

2010-02-21 @ 11:40:47
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0