kall-söndag.nu

Söndag.. innedag... Ialla fall för mig! Jag fryser ju ihjäl ute.. INTE Stina väder alls! Näe tacka vet jag vår och sommar! hösten funkar väl oxå men Vinter vad är detta?! hurr burr..

Hundarna var ut med husse en sväng så de klagar inte.. Caliber har även fått tränat lite lydnad (inne) Vi kämpar på med apporten, och Kavli räkost gör de värt att ta den tycker Caliber;)
Näe han tycker den är lite trist, men de släpper nog, idag var bättre än sist så vi kämpar på!
Så börjar vi med läggandet med, de blir nog inga problem. Han har ju varit ganska klockren på de ändå... (vilket säkert kommer strula för att jag säger så:P) Men han är söt han min lilla pojk.
Skulle vilja komma igång med lydnaden mer, synd ingen fler i lundsjön tränar lydnad haha.. Så man vart påpuffad!;)
Caliber vill liksom Cherry och Repp ha minst LP1. haha. Vi får se. måste komma igång mera iaf..

Cherry är missnöjd, Caliber fick träna och vad fick hon! Jo hon fick klippa svansen och öronen... ORÄTTVIST!
Men nu vart hon fin igen! några cm kortare svans och TAA DAAA snyggare hund!;)
Även Reppe fick klippa svans..

Men nu ska jag kolla OS (som vanligt om kvällarna) Sen kanske de blir mer inneträning.

ha de!

Kommentarer
Postat av: Carro & co

LPI.. Caliber vill väl bli SLCH! :D

2010-02-22 @ 09:38:36
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0