14 februari

Alla Reppes dag, tycks han själv tycka iaf! Men visst han är ju ett av våra hjärtan så;)
Jag (stina) fick frukost på säng, myspys. Så nu ska vi strax ut och gå lite i skogen.

Här hemma är de en hund extra sen i torsdags. Cherrys son Diezel. Inga problem alls. Trodde grabbarna grus skulle muppa mer men icke.. Visst de sträcker på sig lite extra när den andra kommer springande men värre är de inte! Skönt! Så igår var vi ute och gick i 40 min eller nå sånt och hundarna for som lysen i snön, fattar inte att dom orkar! djupsnö ju... Själv håller jag mig på vår upplogade väg.
Diezel är förövrigt helt såld på kaninen som bor i en hundgård!;) Försvinner han när man är ute så står han till 99 % där och glor och viftar på svansen! (Kaninen är van och blir inte skraj, så inga djur blir "plågade";))

Mest hela veckan har jag varit lite off.. ont i halsen och ja inte jätte pigg, men men de går ju över.. Idag låter jag nog kanske inte som om jag vore i målbrottet i alla fall! (visst jag har nått att skylla på för att jag inte går på crosstrainern men ändå haha:P)

Devil då, Han har tuffat på sig som bara den sen han kom hit! Springer med de stora hundarna ute och ja;) Duktig liten piraya! Han gluffsar i sig maten, kommer många gånger när man ropar, törs vara i ladugården, Springer och skäller på repp (som att han bryr sig:P) osv.. Härlig liten sak! Och en sak kan jag lova, de syns att de är husses hund! haha! Nästan BARA husse som duger!;)

Så här mycket syns han när han är ute;) (kommer bättre bilder sen:P)

Nu ska vi ut och gå innan Sara och Atte kommer. Då ska de fixas ute bland djuren...


Kommentarer
Postat av: sofie

STORT TACK FÖR HUNDVAKT STINA!

Haha, Diezel vill ha en kanin låter det som ;)

kram på er

2010-02-14 @ 16:54:19
URL: http://www.dogpower.nu
Postat av: Carro & co

Hoppas du kommer över målbrottet snart ;)

2010-02-15 @ 08:11:50
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0