lite om alltmöjligt

En vecka... Pooof..
jag har börjat på skola igen. Känns helsjukt och jag vet inte vad jag tänker.. Så mycket info denna vecka. Men vi får se! jag prövar! Lite rädsla över att jag inte ska orka plugga.. Men men jag ska ge se ett försök..

De bästa med hela veckan är att Axel (S W Aint It Funny) är röntgad med B höfter och därmed FRI!!!
Ni anar inte vilken lättnad det är!  Amen för det!

Caliber har varit en snäll voff i veckan. Jag är stolt över min prins.. han kommer när man visslar/ropar. och jaa han kan! Visst det är MYCKET energi! Men de gör väl inget!
Börjar längta till att lära mig om vallning... HJÄÄÄLP MIG;) haha

Jag och Marcus väntar på med spänning på besked om en sak som skulle göra vår vardag ännu bättre.. Haha
Men vi får se hur de blir..
Och vet ni, för hmm några dagar sedan så eller hmm 20 aug. så var de 2 år sedan jag och han träffades!
Tänka sig! Och inte tusan tänker jag släppa honom! MIN MIN MIN BARA MIN!(Vet att han kommer läsa detta så jag säger, Puss! Älskar dig!

Näe men nu tror jag att jag ska ta med mig Mr M och sova... Imorgon ska massa (som vanligt) fixas.. Kaninburar hit och dit..

Natti kära vänner






Kommentarer
Postat av: Carro

Klart du kommer orka plugga!



Grattis i efterskott till 2 årsfirandet!

2009-09-07 @ 18:34:59
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro
Postat av: Sandra

oj två år har gått fort! Grattis:) Vad skönt att Axel var fri, förstår att det känns bra! Kramis

2009-09-19 @ 14:28:00
URL: http://www.sandraj.webb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0