Midsommar

Börjar med att säga tack för grattulationerna för min student! Tack tack!

Så hmm.. JOOO vi har varit på SM.. kort om det. Vilken upplevelse... Hunden var som 3 hundar på plan, HELT %&/(!"# GALEN.. slet gräs och skällde... Morr... Men men lagloppen kom vi igenom båda dagarna, lördagen nollad och söndagen medn 5 fel på slalomen... =O Ehh Slalom, de börde hon väl kunna! men näää andra porten in... MORR.. Hem och träna!
Individuella ska vi nog inte prata om;) Diskad! men andra dagen var jag mer nöjd, hade bestämt att NU ska jag säga åt henne på gräsätandet och hej vad hon gick på sen! mycket bättre!! 3 gräsbit istället för 10..... 
Slutligen vill jag skicka en tanke till Emelie och Zazzi, som tiden stannade på fel och hon tvingades köra omlopp trots snyggt nollat lopp.. Inte hennes fel utan tävlingsledningen... Men jag grattar henne ändå till en tredje placering som det SKULLE ha varit!!!

Midsommar i lundsjön då!
Fixat ute hela dagen med djuren.. underbart tycker jag!
Got middag, kanin i ugnen, stektpotatis och vitlök... Efterrätt jordgubbar, banan, kladdkaka och glass. inge synd om mig i alla fall!!!
OCh nu avslutar jag med några bilder innan jag ska gå samma hundprommis igen och leta marcus hundgodispåse som han tappat... Gissar på att Cherry hittar den!;)




Dessa små sötnosar fick jag för 5 dagar sedan... Hoppas en är en hona;-)

Jag och Caliber

6 månader och otroligt vacker

Så här ser man honom oftast

Repp

Och avslutningsvis alla våra skönheter samlat!

Kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du måste ta med dig Caliber ner till Skutskär så jag får pussa på monstret! Han var ju såå liten sist jag såg honom, nu är han ju vacker!

2009-06-20 @ 06:13:20
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro
Postat av: Tina

Jäklar så snygg han blivit!! Vacker va verkligen rätt ord!!

2009-06-21 @ 21:11:34
URL: http://www.dansoserna.st
Postat av: Linda,Holly&Vilde

Vad snygg han är din nya lilla stjärna!

2009-06-23 @ 13:02:39
URL: http://amicus.webb.se
Postat av: Lina

Vilket härligt gäng du har, kul att se blider på Caliber! Håller med de andra, han är jättevacker :)

Ha de gött i värmen

2009-07-03 @ 11:44:19
URL: http://www.bachwi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0