Vilken helg!

Fredag for vi. Jag, Marcus, Sofie och 6 hundar (lite lagomt så där).  Eller ska jag säga 5 hundar och en Sheltie;)
Denna gång hade vi inte med vårt bästa tält utan vi har lånat en husvagn! HURRA för det! Torrt och varmt!
Och tro de eller ej men det gick bra trots att de var 5½ hund i husvangen! (+3 personer)!!

Tävlingarna då... Lördagen började jag och Cherry med att bli osams... Hon tjuvstarta OCH sprang bakom min rygg... MORR sa jag gick av plan och stoppade in hunden i buren... Efter det har hon suttit/legat/stått kvar i starten varje lopp...
Amen för det... Gräset äter hon än så klart! MEN de är ju Cherry! hopploppet gick hon ur slalom, de brukar aldrig hända men men skit samma.... Och lag loppet nollade vi men de gjorde inte resten av lagen så vi diskade oss;)

Repp och Marcus debuterade hopp 2 med en nolla som resultat, inte vacker med DOCK en nolla! Vågen för dom! Den räckte till en 6 plats! Agilityloppet pratar vi inte om;)

Sheltien sprang ena loppet och gick det andra.... Så de var väl så där....

Söndagen! dagen med STORT D!

Cherry börjar med att nolla hoppklassen, seg som en snigel, kom 7a missa SM pinnen... Aj aj.. Men men;)
Laddar henne mer inför Agilityn, går in och sätter en nolla till! Puss på nosen på den hunden! Hon är lite duktig ibland!
de loppet räckte till CERT och CHAMPIONATET! TJOOOHOOO!!!! Grattis till OSS! I mina Ögon vann vi, men vi kom 2a, efter Sven karlsson och Flax, men dom tävlar jag inte emot så vi vann haha;);)
Så Cherry är numera AGILITYSVAMP!
(Bild kommer på skönheten)

Efter det så var det lag, Elvis går in och sätter en nolla, Cherry lika så, Smilla fick 5 fel och Varga Disk.. Men de räckte till en andra plats och SM pinne i alla fall! TJOLAHOPP!!!

Säga vad ni vill om Cherry och hennes gräsätning! Men hon är duktig! Hon äter gräs, visst! Men hon går oftast på alla kontaktfält och river sällan och gör som inga ful snurrar!

Beppen och Marcus hade väl ingen kalas dag men men. Nästa gång så! Herr Björn vart galen och skrek rakt ut och var överallt;)

Musen var trött och orkade inte springa...

De var vår helg de! Inte pjåkig alls!

Så ska jag gratta till alla pinnar som flera bekanta och vänner tagit!! GRATTIS!
Nämna några som förtjänar de mest :
(tjockis) Carro ala gravid som trotsa och sprang utan sömn och MED mage, Pinne och uppflytt med Cruten!
Maria och Snö som kämpat sig fram och nu trilla pinnen in! Väl förtjänat!
Birk med Agge har jag för mig vann och tog pinne!

Snart får Sverige se upp för nu kommer jämtarna!!!

Nä nu ska jag kila ut i skogen och spåra med Caliber...

Ha de Bäst!


Kommentarer
Postat av: Linda,Holly&Vilde

Stort grattis till championatet! :)

2009-08-26 @ 11:58:27
URL: http://amicus.webb.se
Postat av: Sandra, Lea o Veijta

Grattis grattis till championatet! :) KRAM <3

2009-08-26 @ 16:19:56
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stort grattis till er igen, ni är duktiga! Kaninerna har börjat öppna ögonen!! :D Kramisar

2009-08-26 @ 17:46:03
URL: http://www.sandraj.webb.se/
Postat av: sofie

ni är bääst! hör av dig när du är inne på msn nått så ska du få svamp-bilder!

2009-08-26 @ 19:00:00
URL: http://www.dogpower.nu
Postat av: Carro

Stort grattis till svampionatet!

Gravida Carro hoppas på att springa med sin Hyper på DM på lördag! :D

2009-08-27 @ 11:00:34
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro
Postat av: Lisa

Grattis världens bästa Stina och Cherry till championatet! :D



Vad har du för dig i höst? :)



Saknar dig! KRAM

2009-08-28 @ 19:29:59
URL: http://liisalundgren.blogg.se/
Postat av: Ewa Carlefred & Sky

O du säger inget !!! Grattis till Championatet med Cherry!!!!! Kramen Ewa

2009-08-28 @ 23:53:36
URL: http://www.oskarsgarden.se
Postat av: Lisa

Okej. Det tycker jag låter som en bra ide för dig. Tror det passar dig som handen i handsken :)

Ångrar nästan att jag inte sökte det jag med. Men det finns så mycket man vill göra så man hinner inte med allt :P



Jo, jag är i Kramfors nu. Var 10e reserv i från början men kom tillslut in, så på måndag fortsätter jag min andra vecka :)



KRAM!

2009-08-29 @ 18:08:08
URL: http://liisalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0