helgen är förbi..

Ännu en helg som bara förvann... Men lite har allt blivit gjort.
 
Tänkte mest bara berätta att vår Bagge är hämtat.. Ernst heter han, stackarn! Men snygg är han och stor... Men han är en liten "nalle" som kommer springande och bräker. Så ska de klappas. Undrar på vad grabben väger... de ska ju väga mellan 90-100 kg vad jag fatta... huhu... Ska hålla mig vän med honom! Ska försöka få en bild på vår nya vän!
Återkommer med det;)
 
I övrigt så försöker vi fixa i ordning burarna inför vintern.. Har ju ett gäng i betesburar... Funkar ju så där i vinter;) Jag skulle ha 2 honor och låna hane tänkte jag.. men de gick ju inte så bra om man säger så... 14 avelsdjur har jag nu och jag tänker och tänker på om jag kan ta bort nån.. Men osmart som jag är bytte jag åt mig ännu en i helgen.. SUCK.. Men nu är de STOPP! STOPP STOPP STOPP! FULLT!

Sitter nu i soffan och väntar på lite besök! Trevligt! Klappa-djur-besök typ!  Sen så kommer Sofie och troligen en gul söt och en svart vild (inte kan man väl tro att han är son till väldens lugnaste sötaste tystaste Aussie?!)
Då blir de säkerligen lite träning (tjoohooo) massa prat, fotografering av bästa Sofie och mycket mycket mer. En kladdkaka kanske?! haha...
Imorgon kanske jag ska TVINGA med sofie till Aspås!

Och vet ni folkens. jag har bestämt mig för att plugga! (Eter mycket om och men!)
Och för att citera Carro "Funkar de inte så kan man hoppa av!"
Så nu säger jag Gå're så Gå're!


Nä nu ska jag sluta svamla! *POOFF*

Kommentarer
Postat av: sssssss

nu ska vi äta kladdkaka!

2009-08-10 @ 22:35:55
Postat av: Carro

Det blir kanonbra det :D och jag lovar att de går! ;)

2009-08-11 @ 18:29:55
URL: http://www.cefeus-kelpie.com/carro
Postat av: Sandra

Jag vill träffa Ernst:)

Du måste gå in på våran blogg och se på bäbisarna!

KRAM

2009-08-17 @ 17:07:06
URL: http://www.sandraj.webb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0