Gääsp

Trött. som vanligt...
Dagarna går så jäkla fort! Hinner inte med.... Men men idag har vi rensat brännässlor ur svartvinbärsbuskarna! Nu ska vi vänta nån vecka och sen är de bara att börja plocka...
Tror de även ska kokas saft av fjolårets bär  för att ha till Lundsjöna 375 års dag!

Kaninburar har blivit målade (tills färgen tog slut) och andra burar städade.. Lammen fått sitt andra märke i örat så nu har de dubbla örhängen! Snyggingar! En av tackornas märkning har vridit sig fult och de blödde som bara den... Ska väl se om den må klippas bort och ett nytt märke beställas...
Se de händer grejer här! Donar på ute hela dagarna så jag blir helt slut...

Ami och jag spriger på vår bana dagligen! Raksträckorna går fortare nu! duktig lillan! Och slalomen håller vi på att träna upp säkerhet och fart i! och ag tycker allt att de tar sig! Kör på 4 pinnar än så länge... Ska lägga till 4 till så snart de är lagade;)

Caliber tränar på fotingångar! jobbigt för unghundshjärna! men han är super duktig!

Allt för mig.. ankorna är på rymmen.. ska gå och ta in dom och sen ska jag lata mig i badet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0