Valborg

Då har man funnit sängen! Marcus har dock inte kommit hem än, men de blir väl när drickat tar slut;-) med 3 hundar på golvet och 2 katter i sängen så känner jag mig inte ensam iaf.;-) Valborgs firande på skolan här i byn, denna gång var det vi som fixa mat, god var den med, skryt. Massa trevligt folk skadar ju inte heller. Och jag tror jag hört en liten liten raket eller hört jag såg den. Kikat på lösspringande kalvar på en lägda, kor är baske mig smidiga, och fy för en fart! Betydligt mycket trevligare än smällare. Mina hundar har haft en tråkig dag... Hundgård stora delar och sedan inne nu ikväll ifall de skulle smälla. Cherry har haft lite egentid och var lös utan de andra, åkte traktor med marcus osv. Hel nöjd kan jag lova att hon var, tanten;-). Har glömt att skriva att Cherry Axel och Diezel är ögonlysta UA. Repp hade lite starr, på ena ögat, så då står de katarakt ÖP. Nä undra om man ska sova nu. Ville bara skriva att jag haft en trevlig kväll! Hoppas ni haft det med! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0