trött...

vi går i väntans tider... väntan på att tre får ska bli fler får...
de har satt juver och är svullna bak.. har legat i 2 dagr och bara stånkar och stönar... räknat från betäckning så har de gått 146 dygn.. gissa om jag är otålig.. Jäkla får kläm ur era lamm nu!!!
Var 4e timme går vi och kikar... kl 2 i natt var jag uppe och mamma klockan 6... Och jag undrar nog varför de inte sov kl 2 i natt...

Caliber är trött idag.. han ligger väl och växer eller något.. jag törs inte väga honom för undra vad den stannar på...
Sen har han ju gosat med marcus lilla syster som var här idag med marcus far och hans fru.. trevligt var de! Lite uppvisning av Lundsjö zoo skulle an kunna säga haha...

Mer har de inte hänt.. någon dag när lusten faller på ska jag och cherry börja träna igen! Men just nu vill vi inte gå ut för det är så geggigt ute...

Allt från oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0