GRATTIS "VALPARNA"

Börjar med att säga GRATTIS till A valparna som fyller ett år idag! Sänder även en tanke till Grace och Evil i hundhimlen!

Idag har hela dagen gått till att hämta min nya kaninhona! En renrasig tan hona med stamtavla.. undra om jag får nytta av de tro:P

Började med att stoppa in lite ankor och några hundar och mot landön för att hämta marcus.. näe vi väl skulle åka hörde jag bara hur de pös... punktering ala bakdäck... j-klar säger man då.. men vi hade tur och fick de lagat uppe i byn där...
Ska spara metallbiten som satt i däcket som fint minne..

Fick iaf hämtat min lilla fina nin.. Försökte göra fler niner med hanen som Anette skulle ha.. Men de var tyvärr inte på porrhumör i bilen.. Så vi ska åka till ett annat ställe och para;-)

Callibiber han har fått en ny vän.. En Border Terrier fröken som heter Hedvig! En riktig söting är hon!
Så var även Reppis med på vår resa.. han var mest bara mysgubbe han;)

De var våran dag de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0